svētdiena, 2010. gada 17. oktobris

Man patīk

Man patīk rudens. Tās krāsas, domu lidojumi, putni, kas dodas prom.
Rudens ir skaists!

Man patīk pildīt franču valodas mājas darbus. Vismaz šodien.

Man patīk Čaks Noriss!

Es tikai jūtos slima un nogurusi no nekā. Trūkst iedvesmas. Varbūt tāpēc, ka es ļoti gribu darīt radošos niekus.
Bet nekas nesanāk.
Varbūt rudens depresija? Bet varbūt tikai vēl nav tas laiks.

Laikam es mazliet augu. Jo ir lietas, kas mainās.
Atceros, cik ļoti man nepatika klasiskā mūzika.
Tagad man patīk paklausīties kādu klavieru vai vijoles skaņdarbu.
Un šo pārejas posmu es pat nepamanīju, tikai attapos ielekusi tajā.

Par daudz domu un dīvainu sapņu, kas neļauj gulēt.
Jau kuro nakti redzu līdzīgus sapņus. Ko gan tas nozīmē?

Samezglojos savās domās. Laikam tāpēc nav lemts raisīt radošās lietas.